czwartek, 16 lipca 2015

Żel do higieny intymnej opinie

Żel do higieny intymnej opinie

Z serii biolaven tylko żel do higieny intymnej przypadł mi do gustu i się sprawdził. Jest wydajny, delikatnie pachnie - i co ważne ładnie. Używałam go nawet do depilacji i nic złego się nie działo.


Żel do higieny intymnej opinie

Ogólnie polecam - warto sprawdzić. Produkt Intimea, Żel do higieny intymnej o właściwościach łagodzących został oceniony razy. Ziaja Yego Sensitiv łagodzący żel do higieny intymnej dla mężczyzn 300ml - opinie. Jego średnia ocena to 4. Próbowałam Vitea, Delikatny Żel Do Higieny Intymnej Kora Dębu, ale niestety w porównaniu z dzidziusiem trochę wysusza, a płyn Venus, Uroprotect Emulsja Do Higieny Intymnej Hipoalergiczna Żurawina jest bardzo perfumowany i jakoś mi nie podpasował. Bardzo proszę o opinię na temat poniższego składu, aktualnie jest to mój.


Używam żelu do higieny intymnej z kora dębu,jest bardzo wydajny i tani. Mam już opakowanie tego żelu i nie zamierzam go zamieniać na inny. Nie powoduje uczulenia i ma bardzo miły zapach. Ma praktyczne opakowanie z dozownikiem. Bardzo często uprawiam sex i nie mam żadnych obtarć ani podrażnionej pochwy.


Zgłoś do moderacji Żel do higieny intymnej czystek Herbal Care przeznaczony jest do codziennej, łagodnej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej. Nie zawiera parabenów, oleju parafinowego, barwników, BHA, BHT, alkoholu etylowego. Ultradelikatny żel myje i koi podrażnione miejsca intymne.


Naprawdę dobry żel do okolic intymnych. Jest to kosmetyk przeznaczony głównie dla osób o skórze bardzo wrażliwej. Dużym plusem jest to, że jest hypoalergiczny, wobec czego można go stosować bez żadnych obaw. Dobrze się pieni, łatwo spłukuje, nie uczula, nie podrażnia naszej skóry. Green Pharmacy Pharma Care ochronny żel do higieny intymnej Kora Dębu Żurawina 300ml - opinie.


Żel do higieny intymnej opinie

Jedne z najlepszych kosmetyków na rynku są właśnie z Green Pharmacy. Przyczyną niewątpliwie jest to, że są to kosmetyki naturalne, bez parabenów, sztucznych środków barwiących itp. Kosmetyk do higieny intymnej Iladian Pregna Żel do higieny intymnej 180ml - od 1zł, porównanie cen w sklepach. Zobacz inne Płyny do higieny intymnej, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Kupiłam pierwsze opakowanie emulsji do higieny intymnej Lactacyd kilka lat temu i do tej pory jestem temu produktowi wierna.


Jak dla mnie nie ma ani jeden wady, same zalety. Emulsja ma bardzo przyjemną konsystencję, wystarczająco się pieni, ma delikatny zapach. Sprawdź opinie o Iladian - żel do higieny intymnej.


Poznaj skutki uboczne, tańsze zamienniki i cenę. Opisy farmaceutów nie tylko z ulotki. Hipoalergiczny żel przeznaczony do codziennej higieny, a także zwalczania podrażnień i szkodliwych mikroorganizmów stref intymnych.


Zawiera naturalne, roślinne substancje aktywne. Wcześniej uważałam, że żele do higieny intymnej to po prostu zbędny wydatek. Pierwszym, w jaki zaopatrzyłam się był właśnie płyn do higieny intymnej z borówka. SH żel do higieny intymnej dla mężczyzn 180ml w cenie 2zł jest dostępny w aptece internetowej i-Apteka.


MAMA- ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET W CIĄŻY I PO PORODZIE MENO - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET DOJRZAŁYCH ODŚWIEŻAJĄCY ALOES - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ KOJACY RUMIANEK - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ SPORT - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ. Właściwie ile osób, tyle opinii na ten temat. Jest to produkt kosmetyczny myjący, do regularnego stosowania, który dodatkowo zahamowuje utratę jędrności okolic intymnych i wspomaga regenerację błony śluzowej. Dziewczyny, stosowałyście żel do higieny intymnej iladian? Wczoraj widziałam na półce w aptece i jestem ciekawa waszych opinii?


Preparaty są dostosowane do potrzeb newralgicznych miejsc, delikatnie myją, mają działanie łagodzące stany zapalne oraz kojące. Zaczynając od żelu do higieny intymnej, to nie za bardzo przypadł mi do gustu. Szkoda, że nie posiada wygodnego aplikatora, który jest bardzo przydatny podczas kąpieli.


W składzie zawiera PEG, co mi się od początku nie spodobało, bo w produktach do higieny intymnej unikamy takich składników. Przy kilku pierwszych aplikacjach, czułam lekki dyskomfort myjąc się tym żelem. Nie pachnie, dobrze się spłukuje, w porównaniu z innymi żelami do higieny intymnej jest przyzwoity. Nie było wyboru innych żeli, więc wybrałam ten, chociażby można byłoby pokusić się o powiększenie asortymentu właśnie w tej dziedzinie. Płyny, żele, emulsje czy pianki do higieny intymnej oferowane w aptece internetowej Gemini polecane do skóry normalnej, j, skłonnej do alergii.


Szeroka gama produktów specjalistycznych w: problemach m. Dostępne są również ekologiczne płyny do higieny intymnej. Regularne stosowanie może pozwolić mi zadbać o drogi rodne. Od dawna stosuję Łagodny Żel Do Higieny Intymnej Sylveco. Kobietki, to ostatnia deska ratunku.


Baza ponad miliona opinii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty