piątek, 24 lipca 2015

Krwiak na wardze sromowej

Miałam krwiaka na lewej wardze sromowej, byłam z tym u ginekologa i doktor powiedziała mi że to blizna przez golenie ograniczyłam golenie i po około miesiącu ten krwiak tak jakby pękł i została po nim dziurka która wypełnia się jakaś przezroczysta substancją, dodam jeszcze że ta dziurka zrobiła się w drugim dniu okresu. Po całym dniu pracy zaczeło mnie tam piec i boleć. Guz z ropą na wardze sromowej? Obrzęk wargi sromowej, krwiak.


Jestem czwarty dzień po wyluszczeniu gruczolu bartholina. Wzdłuż wargi sromowej pojawił się krwiak. Czy jest to normalna sytuacja. Czy muszę zgłosić się do lekarza.


Cały czas jeszcze czuje bol i lekkie odretwienie tych okolic. Jak leczyć krwiak na wardze W przypadku, gdy warga uderzeniami (lub po prikusyvaniya zębów) gromadzi się w krwi i tkankach jest ograniczona tumor eksperci rozpoznano krwiak wargi. Typowo, jest poprzedzony przez formowanie krwotoku, który występuje, ponieważ naczynia krwionośne przebicie związane urazu. Czasem go nie widac a potem znowu sie pojawia. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.


Krwiak na wardze sromowej. Mam lata i dwoje dzieci. Każde rodziłam przez cesarskie ciecie. Mój problem polega na tym, że miesiące temu zauważyłam na mniejszych wargach sromowych krwia. Nagle zaczęło ją boleć lewa strona.


Dodam tylko, że problem pojawił się bardzo szybko i to wcale nie była aż taka gorąca noc, jak na nas Po chwili okazało się, że lewa warga sromowa bardzo Jej spuchła i bardzo zaczęła boleć. Co oznacza krwiak na wardze sromowej ? Po porodzie naturalnym w okolicy krocza i sromu może pojawić się zasinienie lub krwiak. Te bolesne zmiany to nic innego, jak gromadząca się w tkance podskórnej wynaczyniona krew z naczyń włosowatych. Przyczyn zmian na wardze sromowej mniejszej lub wardze sromowej większej może być wiele. Należą do nich reakcja alergiczna, zakażenie bakteryjne lub wirusowe.


Pojawia się wówczas wrzó czyrak, krostka, pęcherzyk bądź zaczerwienienie. Zmiana może powodować ból warg sromowych lub nie dawać żadnych. Witam, mam lata i intymny problem.


Kilka dni temu zauważyłam na prawej wardze sromowej, od strony wewnętrznej krostkę, która bardzo mnie zaniepokoiła. Córeczka ma naczyniaka na wargach sromowych, tuż u ujścia pochwy. Naczyniak jest płaski, mocno czerwony. Nie krwawi, nic się z niego nie sączy, cały czas jest praktycznie taki sam, nie zmienia ani kształtu ani koloru.


Nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Tak więc mam takiego jakby guza na wardze sromowej, bardzo z boku, prawie na zgięciu. Jest, powiedziałabym wysoki. Taki podłużny, najzwyczajniej.


Wargi sromowe, zarówno większe jak i mniejsze, są narażone na powstawanie różnego typu zmian w postaci narośli, czyraków czy krostek. Przyczyną guzka na wardze sromowej jest najczęściej torbiel zastoinowa, czyli kaszak. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina.


Dzien dobry, Dwa dni temu pojawila sie na mniejszej wardze sromowej bardzo bolesna, swędząca plamka. Wyglada nawet troche jak krwiak. Szanowny Panie Doktorze, Ostatnio zauważyłam, że na wardze sromowej zewnętrznej pojwiło sie coś niewielkiego, co na pewno nie jest pieprzem - wygląda bardziej jak podskórnu krwiak (tzw. sliwka), ale pojawiło sie samoistnie a nie pod wpływem urazu. Przyczyna krostek na wargach sromowych nie zawsze wiąże się z poważną chorobą sromu.


Towarzyszące podrażnieniu opuchnięcie i swędzenie warg sromowych może świadczyć o grzybicy pochwy. Grudki, pęcherzyki i wrzody mogą wskazywa. Czy to również może być tłuszczak?


Jakie są następstwa takich guzków? Oczywiście, że guzek podskórny miękki, przesuwalny, niebolesny, bez zmian skórnych wokół może być guzkiem typu tłuszczaka. Aby to potwierdzić należy albo wykonać biopsję guzka z następowym badaniem.


Aż zaczęło boleć, nawet bardzo. Skończyło się na tym, że wylądowałam najpierw u lekarki, która zapisała mi antybiotyki z zaznaczeniem, że jak coś będzie się działo to do spzitala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty