wtorek, 23 czerwca 2015

Wybielanie zębów co polecacie

Ja stosowałam żel biała perła - naprawdę działał, zęby były bielsze już kilka dni po rozpoczęciu wybielania, a to tylko pół godzinki dziennie. Co polecacie do wybielania zębów? Oprócz płukania jamy ustnej można też moczyć szczoteczkę w roztworze i myć nią zęby. Soda ma odczyn zasadowy - hamuje rozwój bakterii. Chodzi mi o rozjaśnienie i zastanawiam się czy zrobić to na własną rękę cyz u dentysty.


Wybielanie zębów - co polecacie?

Trochę boję się kosztów (dentysta) i zastanawiam się nad paskami blendamed. Używałam białej perły i bardzo pomogła :) Teraz mam również wite time, używałam przez tyg, powtarzam co jakiś czas. Szukam taniego sposobu do wybielenia zębów. Ci wszyscy aktorzy, których podziwiamy w Tv:) jaką metodę polecacie, jaka jest najskuteczniejsza?


Polecacie wybielanie zębów? Czy polecacie wybielanie zębów? I gdzie najlepiej wybielić (w jakim gabinecie, mieście) ? Poszukuje jakiegoś wybielacza do zębów.

Mam być to prezent pod choinkę dla mojej siostry. Dla tego ma pomóc,a nie zaszkodzić. Bo widzę na allegro przekrój cenowy jest duży. Wraz z upływem lat, z każdą wypitą kawą czy lampką wina, zęby zaczynają żółknąć, pojawiają się na nich nieestetyczne plamy i osa którego zwykła szczoteczka i pasta do zębów nie są w stanie usunąć.


W takim przypadku pomocne jest wybielanie zębów. Dlatego lepiej się dobrze zastanowić czy warto ryzykować i wybielać domowymi sposobami zęby. Jakie są metody wybielania? Dużo bardziej sprawdzonymi metodami są preparaty do wybielania zębów, którymi można samodzielnie w domu wybielić zęby. Można zdecydować się pasty wybielające, wybielacz w sztyfcie, żele, czy nakładki.


Ja zaczęłam używać pasków, ale nie zużyłam wszystkich, bo moje zęby stały się ndwrażliwe i zaczęły mnie boleć. Ale jesli chodzi o efekty to naprawde zadziałało, mimo że użyłam połowę tych pasków to miałam bielsze zęby. Niestety w chwili obecnej mnie na to nie stać więc szukam innych opcji Tutaj pada moje pytanie, jakie pasty wybielające możecie polecić, a które omijać z daleka? Stosowałam już osławioną białą perłę ale nie byłam z niej zadowolona.


Przed decyzją o wybielaniu zębów należy jednak zastanowić się, czy są one odpowiednio przygotowane. Na pierwszej wizycie określamy stan uzębienia pacjenta i wyjaśniamy, na czym będzie polegał proces wybielania. Jeżeli pacjent ma próchnicę, nie należy wybielać zębów przed wyleczeniem. Pomimo dużej możliwości wyboru profesjonalnych metod wybielania zębów, niektórzy nie mogą poddać się żadnej z nich.


Jest wiele metod wybielania zębów, ale nie wszystkie przynoszą zamierzony efekt.

Posłuchajcie naszego eksperta stomatologa Iwony Gnach-Olejniczak z Unident Union Dental Spa. Jednym z największych konkurentów dla produktu paski Crest jest zestaw do wybielania zębów iBright. Co prawda nie są to paski wybielające, a zestaw ze specjalnym żelem oraz elastycznymi nakładkami na łuki zębowe, które skutecznie dopasują się do uzębienia każdego z użytkowników. Są tam dostępne wybielające pasty do zębów, płyny do płukania jamy ustnej, specjalne nici stomatologiczne i wiele więcej. Na pewno będę chciała jakiś zestaw stamtąd wypróbować.


A niedawno wyczytałem o laserowym wybielaniu zębów. A jeśli nie, to jakie są różnice? Wkrótce zamierzam wybielić zęby - muszę tylko znaleźć odpowiedni gabinet. Czy moglibyście mi polecić kilka dobrych gabinetów w Poznaniu i Wrocławiu?


Jak i te, które nie polecacie i odradzacie. Coś na wybielenie zębów, co polecacie oprócz białej perły? System wybielania wykorzystuje światło zimne, którego źródłem są diody. Unika się przy tym podwyższenia temperatury zębów podczas zabiegu wybielania, co ma miejsce podczas użycia lamp plazmowych lub laserów.


Wzrost temperatury jest niebezpieczny ze względu na powikłania w postaci nadwrażliwości zębów i możliwość obumarcia. To mój pierwszy post na tym forum więc jeśli źle umieściłam temat to przepraszam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wybieleniem zębów.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Zobacz jak wiele nas łączy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty