środa, 24 czerwca 2015

Paseczki wybielające

Paski wybielające na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Są proste w aplikacji - wystarczy posmarować zęby specjalnym aktywatorem i nakleić na nie paski.


Niestety ich dość kwaśny smak nie należy do przyjemnych. Wybielające paski do zębów - Blend-a-med Whitestrips to cienkie, elastyczne paski pokryte wybielającym żelem możesz stosować na górne i dolne zęby. BLEND-A-MED Whitestrips x pasków w cenie 8zł jest dostępny w aptece internetowej i-Apteka. Jego średnia ocena to 3. Crest 3D Whitestrips Professional Effects - paseczki wybielające Pamiętacie jak w marcu pokazywałam wam efekty wybielania nakładkowego Opalescence? No cóż, było mi nadal mało, więc postanowiłam dobielić moje zębiska jeszcze bardziej.


Szukałam jednak innego specyfiku:) A że Ellen DeGeneres polecała paski Crest, to walnęłam sobie. Jest to środek bezpieczny dla szkliwa zębów, taki sam, jakiego używają do wybielania profesjonaliści. Zestaw zawiera pasków do 7-dniowej kuracji. Zauważalny efekt uzyskamy po tygodniu używania pasków Whitestrips. Biała Perła, Wybielający żel stomatologiczny do zębów z fluorem rozjaśnia przebarwienia szkliwa.


Umieszcza się go w indywidualnie dopasowanych aplikatorach i używa do momentu uzyskania pożądanego poziomu wybielania. Lata badań klinicznych dowiodły, iż jest to produkt zarówno bezpieczny, jak i skuteczny. Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Efekt zazwyczaj widoczny jest po 2-tygodniach.


Nakłada się je na górne i na dolne zęby, a zdejmuje po minutach. Czynność powtarza się dwa razy dziennie przez minimum siedem dni. Już na etapie stosowania wielu użytkowników zgłasza uwagi.


Narzekają na smak żelu wybielającego lub na to, że. Moja mama używała, i chyba nadal używa pasków wybielających na zęby. Efekty są naprawdę widoczne i bardzo zadowalające.


Na wstępie powiem że nie ma to nic wspólnego z reklamą. Wami swoją radością- a może komuś tez pomogą tak jak mi. Ząbki miałam raczej zdrowe ale w. Zeby sie wybiela, ale potem o wiele szybciej zciemnieja i beda ciemniejsze, niz na poczatku.


I znowu wtedy trzeba bedzie zastosowac paseczki , znowu sie wybiela i tak w kolko. Już po trzecim dniu stosowania. Podajcie wszystko co wiecie o paskach wybielających na zęby ;) m. Zamierzam kupić paski wybielające ale które są lepsze? I czy są po nich efekty?


Dziewczyny, mam zamiar skusić się na wybielanie zębów, ale. Może któraś z Was wybielała ząbki i wie jaka metoda jest najlepsza, jak długo widać efekty itd? Od kilku ostatnich lat można zaobserwować w naszych aptekach coraz szerszą gamę pasków do wybielania zębów. Wybielanie zębów- dentysta czy plastry wybielające?


Są one dostępne w bardzo przystępnych cenach i nie wymagają posiadania recepty. Co więcej są wyjątkowo łatwe do stosowania, a ich producenci obiecują rewelacyjne efekty. Genialne paseczki do odtwarzania powierzchni stycznych!


Pierwszy anatomicznie ukształtowany pasek. Paseczki bezproblemowo założymy na ząbki. Wystarczy przyłożyć, wyrównać i podgiąć nadmiar z tyłu. AnGer GA w najniższych cenach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty