czwartek, 28 marca 2019

Zgrubienie na wardze sromowej

Czy jest to coś groźnego? Przyczyną guzka na wardze sromowej jest najczęściej torbiel zastoinowa, czyli kaszak. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina. Bolesne zgrubienie na wardze sromowej po.


Guzek w wardze sromowej. Opuchnięcie i zgrubienie na wardze sromowej Witam. Niestety muszę dołączyć do grona kobiet, które skarżą się na problemy intymne. Otóż kilka dni temu odczułam ból wargi sromowej, który zignorowałam, sądząc, że może to być podrażnienie po goleniu.


Niestety, wczoraj zauważyłam, że miejsce mojego bólu jest opuchnięte. Wyskoczyło mi niewielkie zgrubienie, tak jakby pryszcz po skórą na wardze sromowej po zewnętrznej stronie. Nie duży, ale wyczuwam go palcem, jak mała kuleczka pod skórą. Nie boli, nie swędzi, nie zmienia koloru, trudno go zobaczyć.


Da się go praktycznie tylko wyczuć palcem. Mam lat i dwójkę dzieci i stałego partnera od sześciu lat. Od paru tygodni na wardze sromowej od wewnetrznej strony czuje ból spowodowany taka gruba żyła która przy jakimkolwiek ruchu sie napina i boli. Teraz im wieksza ciąza tym bardziej jest to dokuczliwe.


W każdym przypadku konieczna jest wizyta u lekarza ginekologa, który rozpozna konkretną przyczynę występowania guzka lub narośli. Każdy guzek może być oczyszczony przez ginekologa, który zadba o odpowiednie odkażenie miejsca ze stanem zapalnym. Nie należy czekać na samoistne pęknięcie. Jak Cię nie boli to dobrze bo jest to małe zakażenie, zgrubienie pod którym nazbierała się ropa.


Po jakimś czasie pęknie. Mam guzek na wardze sromowej wiekszej, po wewnetrznej stronie. Mam zgrubienie na wardze sromowej wielkości dużej czereśni. Witam, mój problem jest następujący.


Otóż dziś w czasie depilacji było wszystko w porządku, ale chwile pózniej, kiedy sie juz mylam wyczulam w wardze sromowej większej guzek. Kiedy sie depilowalam nic tam raczej nie było, bo sciskalam (moze to przez to?) ja i nic nie czułam. Wyczuwasz guzek na wardze sromowej i niepokoisz się, że może być groźny? Nie musi być zmianą złośliwą, ale warto sprawdzić. W przypadku wystąpienia objawów udaj się do lekarza, aby sprawdził, czy zgrubienie na wargach sromowych to liszaj.


Bez względu na to, jaką przyczynę pojawienia się guzka na wardze sromowej podejrzewa Pacjentka, konieczna jest konsultacja z lekarzem. Zgrubienie na wardze sromowej — sposoby leczenia. Jedynie specjalista może określić, co spowodowało wystąpienie guzka i zaproponować metodę leczenia. Na początkowym etapie jest on w kolorze skóry lub ma lekko żółtą barwę.


Niekiedy dochodzi do nadkażenia wydzieliny, która się w nim znajduje, co powoduje stan zapalny - kaszak staje się. Od ponad miesięcy mam guzek podskórny na wardze sromowej większej widoczny przy myciu lub kucaniu. Czytałam że może to być przerost ciała jamistego, żylak lub mięsak. Mam taki guzek na prawym ramieniu.


Drugi nieco mniejszy na wardze sromowej. Jakie są następstwa takich guzków? Oczywiście, że guzek podskórny miękki, przesuwalny, niebolesny, bez zmian skórnych wokół może być g. Proszę o pomoc, mam dość duże podłużne zgrubienie na małej wardze sromowej (wielkość fasoli jas), jest bolesne przy dotyku.


Wizytę mam dopiero w czwartek, ponieważ jestem w trakcie miesiaczki, bardzo się boję, bo nie wiem co to jest. Ponad rok temu przygryzłem sobie dość mocno dolną wargę, w tym miejscu, wewnątrz ust pojawiło się zgrubienie, zgrubienie to nie znikło do dzisiejszego dnia i nawet się nie zmniejszyło. Hej dziewczyny, mam pytanie,czy ktoras z Was kiedykolwiek miala przypadek ze miala narosl na Wardze Sromowej ? Obecnie jestem w tygodniu ciazy,dzis poszlam wziasc prysznic i wyczulam jakas narosl,po obejzeniu,co nie bylo latwe, widze ze jest to mala kulka, na gornej wardze sromowej ? Narośl na wardze sromowej. Zauważyłam, że na wardze mniejszej, wewnętrznej utworzyła mi się taka falbanka ze skóry, jakby zmarszczenie właśnie w kształcie falbanek, nie jest to białe, ani twarde. Tydzień temu pojawił mi sie guzek na wardze sromowej większej.


Jest bezbolesny i nie wypływa z niego żadna wydzielina. Ma kształt groszku i znajduje sie pod skórą. Nie mogę iść na razie do gin, bo nie mam najzwyklej kiedy, najwcześniej w przyszłym tyg. Od jakiś miesiecy robią mi się jakieś dziwne zgrubienie na wargach sromowych. Za pierwszym razem się nie przejełam.


Ot jakiś wyprysk skórny po lewej stronie tuż przy pachwinie. W sumie troszkę bolał, ale przeszło. Jeśli zgrubienia nie było wcześniej a teraz przy dotyku boli, prawdopodobnie wywołane jest infekcją bakteryjną.


Wargi sromowe mogą być niesymetryczne i nie jest to patologią. Dzisiaj wyczulam na lewej wardze sromowej zgrubienie. Zaczerwieniona i powiększona , boli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty