środa, 23 maja 2018

Powiekszone wargi sromowe przed porodem

Co do dziwnych ruchów to trudno mi cokolwiem powiedzieć, jesli masz dziecko ułozone normalnie, głową aw dół, to być może dziecko macha rękami, rozpycha się, a ruchy rączek odczuwasz właśnie w okolicach krocza. W rezultacie tkanka pochwy staje się napęczniała krwią, a przyszła mama może odczuwać obrzęk oraz tkliwość w okolicach intymnych. Ma to jednak swoje zalety – powiększona pochwa i wargi sromowe sprawiają, że kobieta czuje się podobnie jak podczas seksu. Niektóre ciężarne przez niemal cały czas odczuwają lekkie podniecenie. Czego objawem są spuchnięte wargi sromowe?


Czy któraś z Was spotkała się z problemem spuchniętych warg sromowych w ciąży? Ja u siebie zauważyłam coś takiego kilka dni temu. Tak dokładnie to mam spuchniętą wargę po jednej stronie. Mam lat, mam powiększone wargi sromowe.


Wyglądają mniej więcej ta : są różowo-czerwone, nie bolą. Chodź przyznam, że sprawiają, że nie czuje się komfortowo. Strasznie się boje, często płacze, niewiem co z tym zrobić, Boje sie, że w przyszłości nie będe mogła mieć dzieci, a bardzo bym je chciała mieć, strasznie sie boje, Chcę, żeby odpowiedział mi lekarz, lub osoba.


Warszawie, w Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi czy w Szczecinie. Powiększone wargi sromowe mogą być symptomem wielu chorób oraz uszkodzeń mechanicznych jak również infekcji grzybiczej. Większe wargi sromowe to też przypadłość uwarunkowana genetycznie lub nabyta na skutek przyjmowania niektórych leków. Ciąża to czas wielkich zmian.


Część z nich można zauważyć niemalże od razu, inne pojawiają się wraz z kolejnymi tygodniami ciąży, a jeszcze inne może obserwować tylko lekarz podczas badania ginekologicznego. Przerost warg sromowych to problem nie tylko estetyczny. Jeśli wargi sromowe wewnętrzne przykrywają wargi zewnętrzne mówimy o nieprawidłowości. Jednak problem pojawia się wtedy, gdy ten przerost jest znaczący i zaczyna mieć wpływ na kobiece samopoczucie. Ci to przeszkadza to pomagają chłodne kopresy (sprawdziłam) i leżenie w ciągu dnia.


Snapisał(a): Dziewczyny - okazało się że te moje spuchnięte wargi sromowe to są żylaki. Słyszałyście coś na ten temat? Lekarz powiedział że to się zdaża i że jezeli będą większe to raczej naturalny poród odpada.


Witam chciałabym się dowiedzieć, dlaczego po stosunku wieczorem, na drugi dzień rano miałam powiększone wargi sromowe? Dodam,że od miesięcy nie uprawialiśmy z mężem seksu, bo miałam infekcję grzybiczą, której też nie mogę się pozbyć. Jeszcze dodam, że od roku po każdej miesiączce są one powiększone a wcześniej nie było z tym problemu.


Kobieta , lat , Częstochowa witam mam duzy problem jestem po porodzie, i w kroczu mam dziwne naroslia niby mi nie przeszkadzaja ale czasami mam problem z zalatwieniem sie i czasami to krwawi,i moje wargi sromowe bardzo sie powiekszyly i nie wiem czy to jest normalne ze moge tam zajrzec i wszystko widac w srodku. Wargi sromowe - rodzaje. Stosunkowo często zdarza się bowiem, że wargi sromowe mniejsze są większe od tych, które przymiotnikiem tym są definiowane w nazwie. Zobacz zdjęcia z przed i po zabiegu zmniejszenia warg.


O przeroście warg sromowych mówimy wtedy, gdy wargi sromowe mniejsze są znacznie dłuższe, niż wargi sromowe większe lub ich całkowita długość od nasady przekracza – cm. Powyższe zdjęcia przedstawiają zabieg zmniejszanie warg sromowych chirurgicznie - efekty przed i po zabiegach, które zostały wykonane m. Chodzi o to, że przed porodem moje mniejsze wargi sromowe były lekko wystające poza większe (zewnętrzne jak kto woli). Ja też tak mam i też biorę luteinę 2xradzę sobie tak, że jedną dawkę (np. wieczorną) pomijam i wtedy stosuję sobie Lactovaginal i po tym jest lepiej, można go kupić w aptece bez recepty i lekarz powiedział, że można bezpiecznie w ciąży stosować Ważne jest też jakich wkładek używacie ja używałam różnych ale odkąd używam always to jest lepiej, bo całe to co. Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum. Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.


Czy wiesz, po co w ogóle natura wyposażyła kobiety w wargi sromowe? Czym one są i jakie pełnią funkcje oraz które zmiany w ich obrębie mogą być niepokojące? Porady - seks, miłość i namiętność, związki, erotyka, antykoncepcja i metody antykoncepcji. Sprawdź najnowsze informacje i wiadomości. Zdarza się, że dysproporcja jest na tyle duża, że wargi sromowe mniejsze wystają poza te zewnętrzne.


Przyczyny nie są do końca poznane, zmieniony srom może być defektem genetycznym. Zdarza się także, że dochodzi po powiększenia warg sromowych po porodzie. Zabieg zmniejszenia warg sromowych to labioplastyka. Zazwyczaj wargi sromowe mniejsze wystają wówczas poza większe, a w niektórych przypadkach ich przerost nie jest symetryczny – jedna z nich jest większa.


Jest to jak najbardziej normalna sytuacja i nie należy się niepokoić. Cześć, Mam następujący problem. Bardzo swędzą mnie wargi sromowe. Dosłownie nie mogę z tym wytrzymać.


Z wygladu wygladają normanie, żadnego nalotu, upławów czy czegokolwiek innego co by świadczyło o grzybicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty