czwartek, 12 października 2017

Hybrydy indigo opinie

Najlepsze lakiery hybrydowe są mocno napigmentowane i trwałe. Mają kremową konsystencję i składniki dobrane pod kątem bezpieczeństwa. Zachwyć się bogatą gamą kolorystyczną i stwórz perfekcyjne paznokcie hybrydowe z lakierami Indigo!


Zaczynamy od firmy INDIGO z Łodzi. Lakiery całkowicie rozpuszczają się w removerze i nie wymagają użycia pilnika.

Bardzo dobrze napigmentowane, więc warstwy koloru to max. Można je aplikować od razu na palców ręki przed użyciem lampy. Nie zalewają skórek i się nie kurczą pod wpływem promieni UV czy LED. Pierwsze spostrzezenia- lakier jest dosc gesty w porownaniu z hybrydami z ktorymi mialam do tej pory do czynienia, ale ta konsystencja jest bardzo przyjemna w aplikacji, nawet jak nalozymy troche wiecej produktu- nie babluje,ale uwaga- radze scignac nadmiar bo moze sie scinac. Hej:) Ostatnio dostałam zapytanie dotyczące bazy, którą stosuję pod hybrydę.


Oczywiście nie pochwaliłam sie, ale już nadrabiam zaległości, do jakiegoś czasu stosuję Indigo Proteinową Bazę, która moim zdaniem jest niezastąpiona i jedyna. Dla mnie - kosmetyk wszech czasów, a także must have w kuferku każdej hybrydo-maniaczki.

Jego średnia ocena to 4. Szkolenie Manicure Hybrydowy Indigo odbyło się w doskonale wyposażonym centrum szkoleniowym. Do dyspozycji miałyśmy zarówno wygodne i dobrze oświetlone stoły, jak i pełen asortyment kosmetyków Indigo: bazy, lakiery, kremy, oraz lampy UV do utrwalania hybrydy. Joasia omawiała zagadnienia manicure hybrydowego nie tylko na sucho.


Korek,w którym umieszczony jest pędzelek idealnie trzyma się w ręce. Nie wyślizguje się i aplikacja jest bardzo łatwa. Jak już wspomniałam,zakochałam się w zapachu oliwki,który utrzymuje się na dłoniach przez bardzo długi czas (kilka godzin). Ale oprócz zapachu posiada jeszcze inny ważniejszy plus,a mianowicie jest profesjonalistką w pielęgnacji zarówno paznokci,jak i skórek.


Moim zdaniem obie firmy maja identyczną jakość. Semilac dodatkowo oferuje Harda, czyli budujący lakier hybrydowy, który wzmacnia płytkę paznokcia. Indigo, jak i Semilac mają szeroką gamę kolorystyczną, ale to jednak Semilacki mają lepszy pędzelek i buteleczkę.


Jak dla mnie wybór jest prosty, ale to tylko moja opinia. Kupiłam lakiery Indigo, bo potrzebowałam alternatywy po Semilacu. Starannie dobrany skład sprawia, że lakiery Indigo mają idealną konsystencję, wysoką jakość i trwałość.


Lakiery hybrydowe Indigo kochają Kobiety na całym świecie - w Europie, Australii, Kanadzie i RPA.

Szkolenia Indigo pod okiem najlepszych Instruktorów pozwalają dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Keratin base od Indigo nie jest co prawda typową bazą hybrydową, ale pod hybrydy jak najbardziej się nadaje. Dzięki zawartej w niej keratynie możemy wzmocnić swoje paznokcie. Jest też bardziej twarda niż zwykły żel silikonowy.


Można nią wybudować i delikatnie przedłużyć paznokcia. Mimo to nie należy do moich ulubieńców. W ofercie Indigo znajdziesz ponad 1przepięknych kolorów lakierów hybrydowych Indigo – pamiętaj w stylizacji paznokci ogranicza nas tylko wyobraźnia! Ogólnie jestem zadowolona z tych lakierów.


Hybrydy trzymały się naprawdę porządnie i gdyby nie przyszło mi do głowy grać w piłkę, to pewnie jeszcze kilka dni bym je ponosiła. Pierwsze hybrydy ktore zrobilam to byly z Semilac i byly mega fajne, ale doradzono mi Indigo , ze niby lepsze. Ja polecam hybrydy Cosmetics zone. Ceny są przystępne, a jakość naprawdę dobra - poszukaj sobie opinii na różnych forach o tej firmie, dziewczyny sobie chwalą.


Jeśli chodzi o trwałość lakieru, to u mnie się utrzymuje około tygodni i potem zdejmuję. Ta firma ma bardzo ładne kolory swoich hybryd. Mi osobiście jest przykro kiedy słyszę opinie negatywne o tej marce ponieważ, wg mnie lakier świetnie sie rozprowadza, nie spływa, dobrze sie trzyma i dobrze zdejmuje i ma niesamowitą gamę kolorystyczną. Pierwsza hybrydą w jaką zainwestowałam był wlasnie semilac. Semilac Lakier Hybrydowy 0Glitter Indigo 7ml - od 2zł, porównanie cen w sklepach.


Patrząc tylko na cenę – zwłaszcza względem diesla – warto zastanowić się nad zakupem hybrydy. Weźmy teraz pod uwagę spalanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty