poniedziałek, 12 września 2016

Wystające żyły na nogach

Od pewnego czasu na ciele wyraźnie widać nabrzmiałe żyły? A może już od dawna borykasz się z wystającymi żyłami na rękach, nogach i szyi? Widoczne naczynie krwionośne mogą być objawem choroby. Czy jazda na rowerze górskim i opieranie całego ciężaru na rękach - to przyczyna widocznych żył na rękach i dłoniach?


Czy noszenie siatek z zakupami, również? Czy ćwiczenia na stepperze to z kolei widoczne żyły na stopach? Wystające żyły na nogach i podejrzenie miażdżycy Mamę bolała noga.


Wychodziły jej żyły, puchła,skóra na niej zaczęła się łuszczyć. Lekarz podejrzewa miażdżyc ę. Mama została skierowana na usg i lekarz kazał się zgłosić za miesiące bo jak to określiłczas urlopowy itp. Zalecił pończochy uciskowe i tyle się dowiedziałem. Kazał mi przyjśc na wizytę kontrolną za miesiące.


Wybija właśnie miesiąc na nogach pojawiło się dużo więcej wystających żył w lewej nodze i prawej od pachwiny do kostki , i poboczne żyły na każdej z nóg takich żył wystających jest ok. Dzień dobry Mam lat i od kiedy pamiętam mam strasznie wystające żyły na stopach i dłoniach. Byłam u lekarza miałam robione usg zyl i wszystko jest ok. Funkcją żył w organizmie jest transportowanie krwi.


Krew z kolei transportuje tlen i składniki odżywcze do każdego zakątka w naszym ciele. Jak wiemy, komórki składające się na nasze ciało nie potrafią pozyskiwać energii na własną rękę. Wymagają ciągłych dostaw niezbędnych im do funkcjonowania składników.


Właśnie taką funkcję pełnią w organizmie żyły. W Twoim przypadku żyły na nogach są rzeczywiście mocno widoczne. Jednak patrząc na Twoją nogę, to jesteś bardzo chudy, więc nie ma co się dziwić. Masz w udzie tyle, co większość osób trenujących w bicepsie.


Witam Mam lat i zawsze miałem widoczne żyły na dłoniach, ale nie zwracałem na to uwagi bo było to w granicach normy. Jakiegoś rok temu praktycznie z dnia na dzień pojawiły się żyły praktycznie wszędzie gdzie są, czyli np. Gwiazda „Seksu w wielkim mieście” nic sobie nie robi z wystających żył. Jak usunąć wystające żyły na nogach.


U kobiet choroba występuje częściej niż u mężczyzn, co tłumaczy się częstszymi zmianami hormonalnymi w trakcie życia. Muszę powiedzieć, że nie jest to kosmetyk, a problemem medycznym, więc leczenie nie powinno ograniczać się do. Mam lat i jestem bardzo szczupłą dziewczyną.


Na całych rękach ( od ramion do dłoni) oraz na wewnętrznej stronie łydek strasznie widac mi żyły - są one wystające niczym pręgi gdy jest cieplej lub jestem po treningu(tańcze jazz). Przyznam się że kiedys troche schudłam i przed tym tego. Centrum Flebologii w Warszawie - polecam, choć może faktycznie nie masz żylaków, jeśli masz wątpliwości to na T. Trenuje od miesięcy i mam lat. Odkąd zacząłem trenować to zauważyłem że strasznie wystają mi żyły głównie na nogach i rękach ale najbardziej na nogach. Jak stoje to po prostu wygląda jak bym miał kable pod skórą.


Najgorsze jest to że nie znikają nawet przez dni od treningu na nogi. Witam, mam lat i ostatnio kilka razy odczuwałem bóle lewej strony brzucha i lewego jądra (sam nie wiem czy to jądro bolało czy nasieniowody, które potrafią zgrubieć przy bólu), aczkolwiek dyskomfort był odczuwalny. Jeśli zauważysz, że na Twoich nogach powstają pierwsze żylaki, nie czekaj! W domu możemy pozwolić sobie na naprawdę skuteczne ćwiczenia na żylaki nóg: połóżmy się na kanapie z nogami do góry i kręćmy stopami kółka.


Po chwili powinniśmy poczuć ulgę, a wystające żyły wyraźnie się schowają. Moim problemem sa bardzo widoczne zyły na stopach. Czy moze ktoś tak mial i wie jak sie tego pozbyć? Moze śa jakieś maści, kremy czy inne lekarstwa, które pomoga mi sie tego pozbyć?


Dlaczego żyły wypływają. Nie zawsze wystające z powyższych żył jest oznaką choroby naczyniowej. Czasem żyły są widoczne u zdrowych ludzi, co może wskazywać na nadmierny wysiłek fizyczny.


Ale najczęściej ta manifestacja jest oznaką zmian patologicznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty