środa, 21 września 2016

Pudry do brwi golden rose

Produkt nie osypuje się i jest niezwykle trwały. Wygodny w nakładaniu dzięki aplikatorowi. Więcej o dopasowaniu odpowiedniego koloru pudru do swojego typu kolorystycznego można. Oczy potrafią wiele wyrazić: od zainteresowania poprzez smutek, od radości po miłość. Perfekcyjnie wykonany i oryginalny makijaż ich okolic potrafi wydobyć całe ich piękno, nadać im zupełnie nowy wyraz, a nawet zahipnotyzować i uwieść.


Zdefiniuj swój wygląd za pomocą jednego produktu.

Dodaj swojej twarzy wyrazistości, podkreślając odcień i kształt brwi! Sposób użycia: Puder nanoś na brwi za pomocą pędzla lub aplikatora. Pudry do brwi pojawiły się w ofercie GR dosyć niedawno, marka wprowadziła siedem odcieni, więc jest w czym.


Umożliwia podkreślenie kształtu od subtelnego do bardzo wyraźnego. Lekka konsystencja łatwo się aplikuje i dobrze przylega do włosa. Formuła produktu została wzbogacona o witaminę E. Puder umieszczono w plastikowym opakowaniu.


Kartonik wzbogacono o skośny pędel oraz gąbkę (2w1).

W kategorii Makijaż Pudry znajdziesz produktów dopasowanych do twoich potrzeb. Należą do nich Long Wear Finishing Powder, Pressed Powder, HD Powder. Szukasz golden rose w Pudry - Najwięcej ofert w jednym miejscu.


Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Spotkać można różnorodne konsystencje pudrów, sypkie bądź w kamieniu. Szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny!


Wypróbowałam dotychczas kilka i mam swoje ulubione produkty w tej kategorii, ale. Ktoś mądry kiedyś powiedział,że umalowane oko jest niczym obraz a brwi to jego rama. Kształt, kolor, gęstość brwi staje się oddzielnym trendy w makijażu.


Już nie wystarczy ich wyczesanie. Do ich stylizacji mamy wiele produktów począwszy od kredek, cieni, żeli, farbek aż na. Golden Rose Puder do brwi 1Kup teraz w Minti Shop Sklep z kosmetykami. Puder przeznaczony do stylizacji łuku brwiowego i makijażu brwi. Puder w formie kredki z dołączoną szczoteczką do usuwania nadmiaru produktu.


Kosztują 1zł za g produktu. Pokaże Wam kolory i na pewno większość z Was, będzie mogła wybrać z nich odcień idealny dla siebie. Ale co zrobić, gdy firma co chwilę kusi nowościami?

Jak tylko zobaczyłam pudry do brwi, to od razu jeden kupiłam, bo brwi to stały element mojego makijażu, powinny być dobrze podkreślone, bo tworzą ramę naszej twarzy! Na pewno nie jedna z Was już o nim słyszała, bo pewnego czasu było o nich dosyć głośno. Zawiera wosk, pudry w dwóch odcieniach oraz pęsetkę i spiralkę z pędzelkiem. Użycie jej jest bardzo proste. Moje brwi są rzadkie, cienkie i do tego niesforne, dlatego tego typu produkt to mój absolutny must-have.


W naturalny sposób wygładzi brwi. Uff, myślałam, że nie wyrobię się dzisiaj z notką, ale spięłam pośladki i działam. Zanim pudry do brwi pojawiły się w ofercie GR, używałam właśnie tego matowego cienia do podkreślania brwi i muszę przyznać, że nie różnią się niczym, oprócz opakowania i tego, że cień jest tańszy. Będąc na zakupach przy Wyspie produktów tej marki wiedziałam, że jest to produkt warty uwagi dlatego nie kupowałam jednego odcienia lecz więcej. Niektóre z nich wpadają w tony ciepłe a inne w zimne.


Cena jednego pudru to zł. W opakowaniu jednak poza samym produktem znajdziemy również mały. Znajdują się w niej między innymi: kosmetyki do ust: matowe pomadki, liplinery, błyszczyki czy szminki, do brwi, do oczu: kredki i eyelinery.


Asortyment to także produkty do twarzy jak podkłady, kremy bb czy pudry, róże i rozświetlacze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty