piątek, 20 maja 2016

Tabletki antykoncepcyjne a żylaki nóg

Antykoncepcja a żylaki – czy ryzyko faktycznie istnieje? Hormony zawarte w pigułkach osłabiają naturalną sprężystość ścian. Pani ginekolog przepisując mi je, przeprowadziła ze mną wywia ale niepokój mnie nie opuszcza. Dlatego paniom, które przyjmują tabletki antykoncepcyjne, polecamy profilaktyczne stosowanie terapii uciskowej.


Jednym z nich jest zwiększone ryzyko rozwoju zakrzepicy i przewlekłej niewydolności żylnej, której najczęstszą formą są żylaki kończyn dolnych. Przyjmowanie syntetycznych hormonów niesie jednak wiele skutków ubocznych.

Witam, mam pytanie dotyczące tabletek antykoncepcyjnych. Otóż w mojej rodzinie kobiety mają problem z żylakami. Wiem, że i ja mogę także je mieć po mamie. Czy w takim przypadku mogę. W maju będę miała zabieg.


Mam problem z układem żył głębokich. Noga mi puchnie i boli prawdopodobnie to zakrzep i trzeba operować. Od lat biorę tabletki antykoncepcyjne MICROGYNON gdyż mam problem z miesiączkami.

Czy te tabletki muszę odstawić przed zabiegem czy mam iść do gin. Dziewczyny macie z tym problem? Jeśli tak to piszcie jak temu zaradzić. Po których tabsach pękają wam naczynka na nogach i żyły stają się coraz bardziej widoczne,wiem że to prowadzi do. Proponuję wykonać usg Doppler układu żylnego kończyn dolnych i jeśli okaże się, iż ma Pani żylaki- usunąć je klasycznie lub metodami maloinwazyjnymi.


Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Pajączki na nogach a tabletki antykoncepcyjne – odpowiada Dr n. Jak wybrać dobre tabletki na żylaki bez recepty? Nie wiem co robić bo bez. Wczoraj (23) zaczęłam brać tabl.


Yasmin), czyli wzięłam raptem 1. Naczytałam się skutków ubocznych w ultoce i jestem przerażona,. Od maja zażywam tabletki Microgynon 21. Od pewnego czasu czuję ból w nogach, jakby ktoś ciągnął mnie za żyłę. Bol pojawia się w rożnych miejscach.


Czesto nie moge przez niego spac. Na nogach zauważyłam liczne malutkie pajączki i ostatnio uwidocznione żyły.

Tabletki na żylaki kończyn dolnych Jak uniknąć żylaków w ciąży Zakrzepowe zapalenie żył domowe sposoby Zabieg usunięcia żylaków Tabletki na żylaki powrózka nasiennego Żylaki na nogach początki Domowe sposoby na żylaki sromu Żylaki jak je leczyć. Ból nóg podczas przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych Witam, od miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne , od paru dni doskwiera mi ból nóg , raz ból się pojawia raz nie, a często występuje jedynie w jednej nodze. Po ciąży pozostały mi żylaki.


Jaką metodę antykoncepcji polecacie w takim przypadku? Co myślicie o tabletkach? Ja bardzo sie boję ich stosowac, aby nie pogorszyć sprawy.


Być może któraś z Was ma lub miała podobny problem? Tabletki antykoncepcyjne mogą jednak różnić się zawartością hormonów. Porównanie i zestawienie dla kupujących - tutaj dowiesz się co wybrać i gdzie kupisz leki na żylaki najtaniej.


Jak działają tabletki na żylaki i leki na obrzęki nóg? Bez recepty w aptece możesz dostać preparaty zawierające wyciągi z pestek cytrusów lub z pestek winogron. Z kolei leki na żylaki bez recepty często zawierają w sobie składnik zwany diosminą, który ma pochodzenie naturalne. Uzyskuje się go właśnie z owoców cytrusowych. Tabletki zaburzaja mikrokrazenie, zwiekszaja zylaki jesli ma sie do nich sklonnosci, a nawet groza bardzo grozna choroba - zakrzepica, ktora moze skonczyc sie smiertelnie.


Mam nadzieje, ze twoj lekarz wie co robi i ze bedzie cie bardzo kontrolowal, a ty siebie tez. Jak zauwazysz pogorszenie, ciezkie nogi, bole nog lub obrzeki, to odstaw je. A ja brałam pigułki antykoncepcyjne przez ok.


Różne: najpierw Diane potem Minulet, potem Mercilon. Byłam u chirurga naczyniowego, powiedział, że mogę brać pigułki, ale muszę wtedy łykać Detralex. Można też aspirynę, tak samo rozszerza naczynia krwionośne.


Artizia i zaczęły mnie boleć nogi, mam takie uczucie ciężkich nóg, głównie jeśli chodzi o łydki, czytałam w ulotce, że przy braniu tabletek jest duże zagrożenie zakrzepicą oraz że jeśli są takie objawy to należy odstawić tabletki i iść do lekarza, zrobiłam tak,lekarz nie powiedział, że nie zna się na tym i. W zeszłym roku, po miesiącach brania tabletek antykoncepcyjnych Yaz, wystąpiły u mnie poważne bóle prawej nogi a nad kolanem pojawiło się twarde zgrubienie. Konsultacja z angiologiem nic nie wykazała, podobnie jak dopplerowskie USG obu nóg. Wyniki badania krzepliwości krwi też były.


Zaczynało się od drętwienia i bólu nóg ogólne osłabienie, które przypisywałam zmęczeniu i przepracowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty