wtorek, 19 maja 2015

Żyły na mosznie

Jednakowoż owe poszerzenie żył, na lewym jądrze na mosznie zamiast maleć, raczej postępuje. Wygląda to trochę jak noga osoby mającej żylaki. Dodatkowo przy tym też jądrze, przy dłuższym siedzenie, dostrzegam i odczuwam nabrzmienie żył (żyły), które znajdująca się bezpośrednio pod moszną, na jądrze. Ocena żył na penisie i mosznie Witam, chciałem sie zapytać czy takie żyły na penisie , na mosznie są normalne bo nie daje mi to spokoju a dodam że nie bolą czy coś tylko dziwnie to wygląda. Pod koniec czerwca pod lewym jądrem zobaczyłem widoczną żyłę.


Te dolegliwości bardzo mi przeszkadzają, bo mam zaburzenia erekcji jak również. Przeczytałem w internecie, że to żylaki powrózka nasiennego. Gdy jest zimniej to worek mosznowy jest sztywniejszy, mniejszy i wtedy nie widać tych żył. A więc zacznę od tych bardzo widocznych żył na mosznie i prąciu prawdopodobnie są wynikiem występowania żylaków powrózka nasiennego tutaj natomiast lekarz urolog stwierdzi po zbadaniu Ciebie czy należy je tylko obserwować czy zaliczają się do zabiegu ,ale jeśli nie odczuwasz dolegliwości typu bóli myślę ,że spokojnie za tyg możesz odczekać na wizytę do lekarza i raczej.


Wkrótce potem Józef, mąż Maryi, również we śnie otrzymał od anioła ostrzeżenie, że Herod dybie na życie małego Jezusa. Anioł nakazał rodzinie wyjazd do Egiptu, gdzie wszyscy troje pozostali, jak czytamy u św. Wyczułem na prawym jądrze niewielki guzek. Zgłosiłem się z tym do swojego lekarza rodzinnego, który skierował mnie do szpitala. Tam powiedzieli mi, że to nie jest rak jąder i że mam zgłosić się za pół roku.


Byłem dzisiaj z tym problemem u siebie w przychodni i był tylko zwykły lekarz i powiedział ze te żyły jest widać bo po prostu są one bliżej ciała i że to nic złego dodam tez że przez prawie cała długość penisa przechodzi też trochę grubsza żyła i powiedział też że to nic złego. I tak się zastanawiam czy to na pewno nie jest nic złego ? Poszerzone żyły na mosznie i penisie. Od miesięcy jestem w Szwecji wracam za tyg jednak pojawił się nieprzyjemny problem, a mianowicie od kilku dni odczuwam swędzenie moszny ( raz mocniejsze raz wcale jednak codziennie nie zależnie od pory). Od dwóch, może lat mam problem z prawym jądrem.


U dołu jądra jak jest tam jakaś żyła zawsze o jakiejś porze pogrubia się i jest wyczuwalna - taki większy guzek, ale po jakimś czasie znika i jej nie ma. Byłem na paru USG i nic nie wykryło, ale którymś razem zmieniłem poradnię, gdzie wykonują USG i lekarz wykrył (podam opis): jądra prawidłowej. Nic już nie zmieni też miałem żylaki operowane dokładnie to polega na tym że na wysokości podbrzusza robią nacięcie i podwiązują żyłe a nie usuwają jej (czyli ona zostaje w mosznie ). U mnie też po latach od operacji tak jakby zaczęło się to odnawiać zwałaszcza jak zacząłem ćwiczyć na siłowni podczas robienia przysiadów i brzuszków tak jakby żyły w mosznie się.


Guzek na mosznie Narośl na mosznie to zazwyczaj niegroźny łagodny guzek – tłuszczak lub kaszak. Takie zmiany, które mogą być defektem kosmetycznym dla pacjenta, bywają usuwane. Odkąd pamiętam na mosznie mam takie czerwone i ciemnofioletowe nitki. To sa pewnie żyły, tylko zastanawia mnie to czemu sa czerwone i ciemnofioletowe? Poznaj nasze porady i ciekawostki na temat leków, kosmetyków, wyrobów medycznych oraz zdrowego stylu życia.


Jest to schorzenie, które charakteryzuje się skręceniem żył splotu wiciowatego, który swój początek ma w żyłach znajdujących się w mosznie, mają one formę miękkich guzków o różnych rozmiarach. Postawa człowieka pionowa, dwunożna naraża na ryzyko wystąpienia zastoju żylnego. Czy mogło to być spowodowane, że mega mocno powyciskałem mosznę jadra a robiłem to długo i mocno i pojawiło się na mosznie niedokrwienie i dlatego pojawiły się te żyły na dużej powierzchni moszny ? Dziś jak moszna jest luźna i stoję nie widzę też takiej ilości jak było dzień przed wizytą gdy tak pomiętoliłem jądr i moszne. Na moim prąciu występują grube żyły, które rozdzielają sie w środkowej i górnej części prącia. Są widoczne również podczas zwiotczenia prącia.


Chociaż niekiedy chowają się w skórze tzn. W środkowej części penisa są dwa zgrubienia szersze od żył. Jeżeli są małe, nie dają objawów. Wypowiedzi na forum o: żyły w mosznie.


Nie opowiadaj mi,że życie nie jest baśnią. Ktoś,kto jeszcze tego nie zrozumiał,być może pojmie to dopiero wtedy,gdy baśń zacznie się kończyć. Naczynia te biegną wzdłuż powrózka nasiennego, a następnie tworzą żyłę jądrową.


Widoczna żyła na mosznie. Mam widoczną żyłę na mosznie. Nie czuję bólu, nie mam innych objawów. Czy powinienem się martwić?


Mihau ~ Jeśli na powierzchni tej żyły nie występują żadne zgrubienia, ani nie ma bólu, to nie jest to żaden powód do niepokoju. Swędząca czerwona plama na mosznie nie musi z góry oznaczać problemu grzybicznego. Oczywiście może to być zwykłe podrażnienie lub reakcja alergiczna na któryś z leków lub detergentów piorących bieliznę. Wtedy nie musimy tak naprawdę martwić się o długie i przewlekłe kuracje, które kosztować nas będą krocie. Dochodzi do tego na skutek zalegania krwi w naczyniach, co podnosi ciśnienie oraz rozszerza żyły, zakłócając prawidłową pracę układu krążenia.


Żyły na mosznie

Zmiany na worku mosznowym mogą się także pojawiać na skutek. U człowieka moszna stanowi luźny, nieparzysty worek, odpowiadający kobiecym wargom sromowym większym, który podobnie jak one powstaje z embrionalnych wałów płciowych, prawego i lewego. Błona kurczliwa (łac. tunica dartos) umożliwia mosznie kurczenie i rozluźnianie w odpowiedzi na zmieniającą się temperaturę otoczenia, tak, by jądra stale znajdowały się w.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty