wtorek, 19 maja 2015

Po operacji żylaków forum

Niestety mam bardzo zaawansowane żylaki. W usg dopplerowskim wyszło, że wszystkie zastawki uszkodzone. W ciąży miałam taki zastój w nogach, że były fioletowe.


Miałam tu na forum już takiego fajnego gościa co strasznie był. Jestem tygodnie po operacji żylaków nogi prawej,żylaki miałam na całej nodze od pachwiny po same kostki,i prawie lat nie mogłam zdecydować się na operację bo bardzo się bałam,u mnie to sprawka genów,bo tata miał a ciąże i porody tylko nasiliły mój stan.

Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Witam jestem dni po operacji żylaków lewej nogi. Miałam znieczulenie w kręgosłup ,operacja ok godz w szpitalu na Ursynowie, bardzo miła i serdeczna obsługa , czyściutko i komfortowo. Wyszłam następnego dnia do domu ,Przez dni czułam się nieżle bez leków przeciwbólowych ,codziennie rano si.


Witam , po zabiegach skleroterapii (szczególnie dotyczącej dużych , powierzchownych żylaków) tego typu zgrubienia i tkliwość są rzeczą normalną. Dwa tygodnie temu przeszedłem operację usunięcia żylaków z nogi. Wygląda na to, że noga się goi, ale niepokoi mnie jedna rzecz.

W okolicy szwu na udzie, wzdłuż pachwiny, po tym jak opuchlizna z uda zaczęła schodzić, zacząłem coraz mocniej wyczuwać stwardnienie wzdłuż szwu o rozmiarach ok. Moja mama jest tygodnie po operacji żylaków lewej nogi. Do lekarza dopiero jest wyznaczona na października,ale trochę sie martwimy czy to normalne.


Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Jestem parę dni po operacji żylaków metodą tradycyjną w Centrum Flebologii i potwierdzam to momentami bardzo boli mimo znieczulenia miejscowego. W maju udałam się do naczyniowca uznał,że mam uszkodzony nerw.


Nadal noga na dzień jest bandażowana,ale jak na noc zdejmuje bandaż to noga miejscami jest twarda i lekko spuchnięta. Wznowienie treningów po operacji żylaków. Mam troszeczkę podobny problem i wszyscy radzą mi bym użył jakiejś maści, bo ona sprawi, że po operacji będę mógł szybciej biegać. Kiedy mogę wrócić do aktywności fizycznej po operacji żylaków?


Dlaczego mam krwiak po operacji żylaków? Jak stosować lek Exacyl? Co może oznaczać zmiana na języku? Co oznacza ból moszny po operacji żylaków?


Czy powinnam kontynuować stosowanie tych tabletek? Na oddziale po raz pierwszy spotkaliśmy się z tak miłym personelem, a zwiedziliśmy wiele klinik, w tym prywatnych.

Nie wiemy, czy innym to pomoże, ale dla nas było rozstrzygające. Biore cyclo3forte i zastrzyki w brzuch clexane- szt. Sprawa tutaj może dotyczyć nie zagojonej się rany, a nie powstawaniem nowych żylaków.


Najpierw spokojnie wylecz i odczekaj na dobre zabliźnienie miejsca po operacji. Później raczej możesz swobodnie ćwiczyć jeśli będziesz to robił z głową i bez specialnych obciążeń. Stripping jest uznawany za najbardziej skuteczny sposób leczenia żylaków.


Forum Wypróbuj od 1zł. Choć po operacji z czasem mogą się pojawić nowe zmiany. Operacja klasyczna - polega na usunięciu niewydolnej żyły odpiszczelowej lub odstrzałowej, następnie żylaków oraz zlokalizowaniu perforatorów i przerwaniu ich ciągłości. Po zabiegu na rany pooperacyjne zakładane są opatrunki i pończocha uciskowa.


Zaleca się utrzymanie opatrunku przez tydzień po zabiegu (do chwili usunięcia szwów). Bielsku-Białej, chodzi mi o operację żylaków na nodze. Jest na ulicy daszyńskiego klinka. Po operacji żylaków powrózka nasiennego.


Decyzję musi Pan podjąć sam. Długotrwałe utrzymywanie żylaków powrózka nasiennego może doprowadzić do powikłań m. Musi Pan brać to pod uwagę nawet jeśli objawy są teraz niewielkie. Może Pan nosić obcisłą bieliznę, bo rzeczywiś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty