piątek, 20 lutego 2015

Operacja na żylaki forum

Witam, moja mama ma miec operację na żylaki (nie laserem, tylko wyciąganie żył) i pomimo ustalonego terminu waha się. Spotkała dwie koleżanki, które powidział, że nigdy nie zdecydowałby się na ten zabieg. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta.


Miałam tu na forum już takiego fajnego gościa co strasznie był. Witam, ja miałam operację na żylaki tygodnie temu, na dwóch nogach, metodą operacyjną.

Siniaki już prawie wszystkie zeszły, zgrubienia w kilku miejscach nadal są, jednak to może utrzymywać się nawet do kilku miesięcy. Nogi mam teraz takie piękne, bez żylaków. W czwartek mam zabieg wycięcia żylaków.


Boję się, praktycznie nie mogę normalnie funkcjonować. Mam ochotę uciec i po prostu nie patrzeć na nogę, udawać, że ich tam nie ma. Operacyjne usunięcie żylaków na nogach może się odbyć przy wykorzystaniu różnych metod.


Stosuje się: skleroterapię, stripping (usunięcie żyły odpiszczelowej), krosektomia i flebektomia. YLAKI - operacyjne i nieoperacyjne sposoby usuwania żylaków.

Ja także miałem operacje na żylaki i zanim się zdecydowałem to w głowie pojawiał się problem. Leczenie operacyjne żylaków kończyn dolnych wymaga pobytu w szpitalu. Jak każdy zabieg operacyjny, operacja na żylaki wymaga odpowiedniego przygotowania pacjenta. Obejmuje ono zazwyczaj wykonanie niezbędnych badań oraz szczepień dodatkowych. Ważny jest także wybór rodzaju znieczulenia.


Każdy chirurg z pewnością da wskazówki jak odpowiednio postępować, co robić, czego należy unikać, aby rany odpowiednio się goiły, nie postawały owrzodzenia oraz aby nie postawały nowe żylaki. Gdy pacjent uważa, że nie został wyczerpująco poinformowany w tym zakresie powinien upominać się o odpowiednie wskazówki. W Polsce aż mln osób, w tym mln kobiet ma żylaki.


Każdego roku do internistów zgłasza się około 2tysięcy pacjentów skarżących. Moja mama miała operację na żylaki lewej nogi na początku lipca – dodam że stan żylaków był bardzo zaawansowany, otwieranie i pękanie. Lekarz zadecydował, że operacja drugiej nogi ma odbyć się na początku sierpnia? Ostatnio zaktualizowanych;.


Chirurdzy ze stopniem naukowym, wojskowi. Po południu się jedzie, następnego dnia się wychodzi. Wiele osob na forum ma problemy z zylakami albo przez cwiczenia albo genetycznie jak ja Zylaki-naczynia żylne zmienione chorobowo wskutek zmian.


Zle wykonana operacja na żylaki- konieczna poprawka.

Dość długo nie mogłam chodzić wszyscy znajomi mówili że to niemormalne. Noga bardzo bolała byłam u lekarza i mówiłam że mnie boli żeby cos. Operacja usunięcia żylaków kończyn dolnych.


Pierwszym z nich jest płeć – żylaki. Pojawienie się żylaków kończyn dolnych świadczy o przewlekłej chorobie żył. Konieczna może być operacja lub laserowe leczenie żylaków. Nie lekceważ tego objawu. Teraz żylaki można usunąć podczas krótkiego zabiegu laserowego i nazajutrz wrócić do pracy!


A do niedawna jeszcze jedyną metodą pozbycia się dużych żylaków była operacja, związana potem z długą rekonwalescencją. Dowiedz się, jak wygląda laserowe usuwanie żylaków. Witaj, u mojego M także zdiagnozowano żylaki na dodatek miał problem z upłynnianiem nasienia, bo trwało to aż godz Lekarz skierował go na operację, która była robiona laparoskopowo. Po miesiącach robił badanie nasienia i są o wiele lepsze wyniki, jest więcej plemników oraz czas upłynniania jest krótszy.


Jestem po operacji żylaków lewej nogi (dzień) i odczuwam dziwne uczucie zimna stopy. Staram się ruszać nogą jak najczęściej, również martwią mnie siniaki. Czy to normalne, że są aż tak duże?


Niezależnie od zastosowanej metody, chory musi uzyskać informację, jak dbać o nogę po operacji żylaków, i stosować się do tych zaleceń. Forum Forum Wypróbuj od 1zł. Musi Pani być przygotowana na to, że takie dolegliwości mogą utrzymywać się jeszcze przez najbliższy tydzień. Trzeba zażywać jeszcze środki przeciwbólowe.


Można także przez - najbliższe dni zastosować żele znieczulające tą okolicę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty