czwartek, 19 lutego 2015

Indigo hybrydy opinie

Najlepsze lakiery hybrydowe są mocno napigmentowane i trwałe. Mają kremową konsystencję i składniki dobrane pod kątem bezpieczeństwa. Zachwyć się bogatą gamą kolorystyczną i stwórz perfekcyjne paznokcie hybrydowe z lakierami Indigo! Zaczynamy od firmy INDIGO z Łodzi.


Lakiery całkowicie rozpuszczają się w removerze i nie wymagają użycia pilnika.

Bardzo dobrze napigmentowane, więc warstwy koloru to max. Można je aplikować od razu na palców ręki przed użyciem lampy. Nie zalewają skórek i się nie kurczą pod wpływem promieni UV czy LED. Pierwsze spostrzezenia- lakier jest dosc gesty w porownaniu z hybrydami z ktorymi mialam do tej pory do czynienia, ale ta konsystencja jest bardzo przyjemna w aplikacji, nawet jak nalozymy troche wiecej produktu- nie babluje,ale uwaga- radze scignac nadmiar bo moze sie scinac.


Pierwsza warstwa koloru nie kryje,ale druga pieknie pokrywa plytke. Jego średnia ocena to 4. Pomimo wielu pozytywnych opinii o lakierach hybrydowych indigo, ja osobiscie nie jestem ich fanką. Są bardzo geste, ciezko sie je naklada, potrafia zostawic naprawde gruba warste po bokach.

POmimo ze z hybrydami znam sie dobre lat te w ogole mnie nie przekonują. Wybierz hybrydy Indigo Nails! Ja, w trakcie używania, dostrzegłam, że sporą robotę robi nie tyle sam lakier kolorowy, co baza i top.


Porównałam marki: Semilac, Shellac i Indigo. W tym wpisie dowiecie się, ile kosztują oraz czy moim zdaniem są warte polecenia. Stosowałam pół roku do momentu aż wystąpiło o mnie uczulenie na hybrydę.


Moim zdaniem obie firmy maja identyczną jakość. Semilac dodatkowo oferuje Harda, czyli budujący lakier hybrydowy, który wzmacnia płytkę paznokcia. Indigo, jak i Semilac mają szeroką gamę kolorystyczną, ale to jednak Semilacki mają lepszy pędzelek i buteleczkę. Jak dla mnie wybór jest prosty, ale to tylko moja opinia. Starannie dobrany skład sprawia, że lakiery Indigo mają idealną konsystencję, wysoką jakość i trwałość.


Lakiery hybrydowe Indigo kochają Kobiety na całym świecie - w Europie, Australii, Kanadzie i RPA. Szkolenia Indigo pod okiem najlepszych Instruktorów pozwalają dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Zauważyłam, że dzięki niej hybryda trzyma się na dłoni nawet do tygodni bez uszczerbku dla płytki i koloru.


I choć moje paznokcie są, co tu dużo pisać - pożal się Boże-miękkie i niekoniecznie chętne do zapuszczania, to baza wyprawia z nimi istne cuda. Też słyszałam dobre opinie o indigo, baza proteinowa jest rewelacyjna.

Korek,w którym umieszczony jest pędzelek idealnie trzyma się w ręce. Nie wyślizguje się i aplikacja jest bardzo łatwa. Jak już wspomniałam,zakochałam się w zapachu oliwki,który utrzymuje się na dłoniach przez bardzo długi czas (kilka godzin). Ale oprócz zapachu posiada jeszcze inny ważniejszy plus,a mianowicie jest profesjonalistką w pielęgnacji zarówno paznokci,jak i skórek.


W sklepie Indigo dostępna jest już nowość, na którą czekało wiele osób - zestaw do hybryd Gel Polish Set. Jest to kompletny zestaw, w którym znajdziesz wszystko, co potrzebne do wykonania perfekcyjnego i trwałego manikiuru hybrydowego. Szkolenie Manicure Hybrydowy Indigo odbyło się w doskonale wyposażonym centrum szkoleniowym. Do dyspozycji miałyśmy zarówno wygodne i dobrze oświetlone stoły, jak i pełen asortyment kosmetyków Indigo: bazy, lakiery, kremy, oraz lampy UV do utrwalania hybrydy. Joasia omawiała zagadnienia manicure hybrydowego nie tylko na sucho.


W ofercie Indigo znajdziesz ponad 1przepięknych kolorów lakierów hybrydowych Indigo – pamiętaj w stylizacji paznokci ogranicza nas tylko wyobraźnia! Ogólnie jestem zadowolona z tych lakierów. Hybrydy trzymały się naprawdę porządnie i gdyby nie przyszło mi do głowy grać w piłkę, to pewnie jeszcze kilka dni bym je ponosiła. Keratin base od Indigo nie jest co prawda typową bazą hybrydową, ale pod hybrydy jak najbardziej się nadaje. Dzięki zawartej w niej keratynie możemy wzmocnić swoje paznokcie.


Jest też bardziej twarda niż zwykły żel silikonowy. Można nią wybudować i delikatnie przedłużyć paznokcia. Mimo to nie należy do moich ulubieńców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty