poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Paletka essence do brwi

Zestaw do stylizacji brwi marki essence jest moim pierwszym produktem do brwi, którego używałam i nadal po niego sięgam. Paletkę posiadam w kolorze 0 jednak korzystam tylko z ciemniejszego koloru, ponieważ jasny mi nie pasuje. Kolory są dobrze napigmentowane, przyjemnie podkreśla się nimi brwi.


Zresztą pamiętam, że na Wild Craft był szał i pewnie wiele z Was ją ma. Na zdjęciu widać, że sporo ze mną przeszła i jej stan jest masakryczny.

Produkt testowała moja żona i to jej opinię przedstawiaNigdy nie spotkałam się z takim zestawem do makijażu brwi. Mimo że moje brwi są bardzo jasne, przez wiele lat wcale ich nie malowałam, ponieważ każda próba nadania im ciemniejszego odcienia wydawała mi się straszna, nienaturalna. Dzięki drobno zmielonym drobinką cienie te delikatnie błyszczą.


Zamknięte w mini paletkę stają się Twoim codziennym towarzyszem, którego możesz mieć zawsze przy sobie. W skład tego mini przybornika do stylizacji wchodzą także szablony (każdy o innym kształcie i długości), służące do obrysowania odpowiednich konturów brwi. Do zestawu dołączono pędzelek ze specjalnie ściętym po skosie włosiem. Padło na zestaw do brwi Essence, by było poważniej zalecimy po anglikańsku: Eyebrow Stylist Set.


Miało być tanio i świetnie, bo na jednym z forów internetowych, gdzie wszystkie sprawdzamy opinie o kosmetykach, aż 1osoby (piszę osoby, bo może i faceci robią coś sobie z brwiami?) uznały ten zestawik za hit.

Opakowanie: Dwa cienie zamknięte są w poręcznej paletce z wysuwaną szufladką, w której schowana jest pęsetka i pędzelek do brwi. Akcesoria całkiem przydatne, nie są to bezużyteczne aplikatory, które zwykle wyrzucamy. Na co dzień jednak używam swojego sprawdzonego pędzelka z Essence. Ogólna ocena: dość tania i całkiem fajna paletka do brwi. Paletka kryje w sobie także dość duże lusterko.


Ma zgrabne i poręczne opakowanie znacznie lepsze od tego z essence. Dodatkowo dostajemy mini przybornik który możemy zabrać w podróż. Dzięki niesamowitej gamie produktów do dekoracji i pielęgnacji essence jest idealną marką dla wszystkich piękności. Kilka miesięcy temu przeczytałam na jakimś blogu, że podkreślenie brwi potrafi zmienić rysy twarzy.


Pomyślałam wtedy, że to niemożliwe, bo brwi to mało ważny element makijażu. Naoglądałam się mnóstwo filmików na youtubie, gdzie dziewczyny pokazują swoje makijaże i byłam już. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Natura Sp. Poprzedniej używałam dwa lata i gdyby nie jej zetknięcie z kafelkami, pewnie posłużyłaby mi jeszcze jakiś czas. Używam tego produktu namiętnie od kilku lat i jak najbardziej polecam.


Jest w bardzo niskiej cenie więc jeśli nawet nie przypadnie Wam do gustu, to nie będzie to. Essence Kasetka My must haves na cienie do powiek Stwórz swoją własną paletkę cieni!

Szeroki wybór produktów, które możesz w niej umieścić: cieni do powiek , pięć róży , trzy pudry do ust oraz dodatkowo jedna różowa baza do ust , jeden rozświetlacz , jeden bronzer i. Zobacz inne Stylizacja brwi, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Eyebrow Set to poręczny zestaw do brwi od firmy Catrice, przy pomocy którego podkreślisz brwi, nadasz im odpowiedniego kształtu i koloru. W skład zestawu wchodzą dwa cienie do brwi, neutralne, które sprawdzą się zarówno dla ciemno i jasnowłosych, wygodna kompaktowa pęseta, dwustronny pędzelek do układania brwi oraz lusterko. Essence paletka cieni do stylizacji brwi : Co do trwałości szczerze i otwarcie Wam piszę, pierwszy raz podkreśliłam brwi w dniu kiedy siąpił deszcz, obawiałam się, że wrócę do domu i będę wyglądać dość ciekawie jeśli mi one popłyną. Wróciłam do domu i nie mogłam się nadziwić, że były bardzo trwałe i nic się z nimi.


Będąc ostatnio w drogerii Natura, długo zastanawiałam się, jakie cienie do brwi wybrać - Essence, czy Catrice. Cienie do powiek w Cocolita. Nie ukrywam, że przeważył wygląd i funkcjonalność opakowania ;) Troszkę obawiałam się, że odcienie z tej paletki okażą się dla mnie nieodpowiednie.


W ukrytej szufladce dodatkowo pędzelek oraz mała pęsetka. Ja mam paletkę z Essence i jest super, tylko opakowanie jest tak mało eleganckie, że moje poczucie estetyki po prostu leży i kwiczy. Chciałam wam powiedzieć kilka słów na temat paletki do brwi od Catrice. Jeszcze z dwa lata temu sądziłam, że nie będę nic robić z moimi brwiami. Po pół roku sięgłam po kredkę do brwi z Essence.


Jednak nie byłam z niej do końca zadowolona. Zaczęłam więc szukać szczęścia dalej. Make me brow z Essence również ma ładny, chłodny kolor bez żadnych rudości.


Nie używam go w pojedynkę, gdyż lubię mocniej zarysowane brwi, ale sam daje naturalny, lekki efekt, Opakowanie jest malutkie i zajmuje mało miejsca. WEJDŹ DO ŚWIATA CATRICE. Essence Eyebrow Stylist Set zestaw do stylizacji brwi kolor: Natural brunette style Kompletny zestaw do stylizacji brwi. Zawiera cienki aplikator oraz trzy szablony, aby błyskawicznie nadać brwiom doskonały kształt.


Ja wybrałam wersję ciemniejszą bo mimo wielkich chęci rozjaśnienia z (o delikatnym rozjaśnianiu włosów miodem pisałam w innym poście) jestem szatynką. Moje brwi trzyma w miejscu cały dzień, a jak już wiecie, bywają niesforne. Dlatego z ręką na sercu mogę go polecić każdemu. Ja akurat mam wersję z kolorem, ale na pewno, podczas jakiejś promocji w Rossmannie, zaopatrzę się też w wersję transparentną. Nienawidzę regulować brwi, trafia mnie poporstu jak muszę to robić i robię to tylko wtedy kiedy brwi są już tragicznie zapuszczone.


Brwi malować muszę praktycznie zawsze i do tego porządnie. A to dlatego, że moje brwi sprawiają wrażenie strasznie jasnych (choć naprawdę pojedyncze włoski są czarne), bo porpostu są baaardzo rzadkie. Znajdziesz tu też cień do brwi i inne produkty pomocne przy tworzeniu wyrazistego makijażu oka. W kategorii Makijaż Stylizacja brwi znajdziesz 5produktów dopasowanych do twoich potrzeb.


Należą do nich Eyebrow Pomade, Eye Brow Stylist, Unbelieva Brow Longwear, Brow Gel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty