wtorek, 16 lutego 2016

Opalescence jak dlugo trzymac na zebach

Myślałem, że tematykę żeli Opalescence już wyczerpałem, ale po mailach i pytaniach na blogu widzę, że jeszcze sporo jest do opowiedzenia. Obecnie macie dość uproszczony wybór stężenia, bo w sprzedaży dostępne są tylko dwa: – PF – PF. Pytacie mnie, które wybrać, żeby efekt był jak najlepszy. OPALESCENCE PF - strzykawki - żel wybielający strzykawki w zupelnosci wystarcza na dni kuracji wybielajacej na oba luki zebowe.


Bardzo gesty zel nalezy nalozyc w postaci cienkiego paseczka (dwoch) do jednej nakladnki termokurczliwej tak, by zel po zalozeniu nie dotykal dziasel (wtedy moze powodowac odparzenia). Od kilku lat zajmuje się preparatami Opalescence i jak się zdążyłem zauważyć, nawet niektórzy stomatolodzy mają problem z odpowiedzią na niektóre pytania, dlatego mam nadzieję, że moje porady i opisy przydadzą się zarówno klientom, pacjentom jak i stomatologom. Ja wybielalam zeby opalescence juz razy i jestem zadowolona. Fakt duzy minus to nadwrazliwosc zebow podczas uzywania ale to mija po skonczeniu kuracji. Po wybieleniu mialam oslabione troche zeby.


Niektorzy stezeniem tez wybielaja w trybie nocnym, mimo ze producent twierdzi, iz takie nakładki powinno sie trzymac na zebach do godzin (tak przynajmniej ja czytałam). Pisze oczywiscie o Opalescence, o tym drugim preparacie nic mi nie wiadomo. Wybielanie zębów - Opalescence (nakładki). Efekt utrzymuje sie dosc dlugo, aczkolwiek zaraz po zaprzestaniu wybielania zeby troche ciemnieja 3. Ja przez cale wybielanie nie jadlam ani nie pilam nic co mogloby je zabarawic np marchewka, wino, buraczki. Do autorki - jak dlugo trzeba ten zel trzymac na zebach ? Wpisując w wyszukiwarkę hasło „paski wybielające Crest opinie” znajdziemy wiele stron internetowych, for internetowych, a także blogów, na których dokładnie opisane są wrażenia, efekty, a także skuteczność tej metody wybielania zębów.


A ponadto moze skontrolowac ten zabieg, bo nie zycze nikomu powaznych powiklan. Próbowałam z tymi w zestawie ale nei są dopasowane i ciężko w nich funkcjownować, chodzić, rozmawiać. Ja zapłaciłam 250zł za nakładki, żel na allegro, wybielanie z dopasowanymi nakładkami daje zdecydowanie lepszy efekt żel jest wszędzie przy zebach. Ja mam przed kuracją robię skaling u dentysty. Fajnie, że tak szybko możesz się dostać do dentystki ninevet :) Wytrzymaj do tej 1 dentysta przyniesie na pewno przynajmniej częściową ulgę.


Mnie też bolał ząb po leczeniu kanałowym (zaczął znowu boleć miesiące po, jak substancje łagodzące zawarte w wypełnieniu przestały działać).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty