niedziela, 16 listopada 2014

Opuchlizna nóg po operacji żylaków

Opuchlizna nóg po operacji żylaków. Kobieta , lat , Toruń Witam. Minął rok od operacji zylakow prawej nogi. Witam jestem po operacji zylaków w srode 11. Przez miesiąc było wszystko w porządku, nosiłam (i noszę do tej chwili ) pończochę obciskową.


Chirurgia Operacje żylaków Obrzęk nóg. Jak długo trwa ból pooperacyjny? Takie objawy mogą sugerować wystąpienie zakrzepicy żył głębokich co w przypadku stanu po usunięciu żylaków i żyły powierzchownej może okazać się tragiczne w skutkach.


Re: Po operacji haluksów - raz jeszcze palca i może opuchlizna zelży. Ja szybko stanęłam na nogi, już po trzech dniach zaczęłam chodzić przy pomocy kul i specjalnego buta, ale wiadomo jak by mnie bolało to pewnie bym leżała i zrobiłam drugą nogę bo musiałam, bardzo mnie męczyły już te haluksy. Witam, jestem miesiace po operacji kosci skokowej, ktora mi pekla na trzy czesci Musieli mi wkrecic sruby, ale nie mogli sie dostac i odcieli kawalek kosci strzalkowej Potem z powrotem wkrecili na sruby. Ogolnie przez caly okres po operacji nic mnie nie bolalo nie liczac pierwszego tygodnia.


Na opuchliznę po operacji. Po jakim czasie zgłosić się do zdjęcia szwów? Jak żywić się po wyjściu ze szpitala? Czy jest ryzyko pojawienia sie przepukliny pooperacyjnej?


Odpowiedzi: ) Napis po łacinie w karcie wypisowej oznacza: ostre, ropowicze zapalenie wyrostka robaczkowego położo. Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Powyżej cięcia mam duże zgrubienie, jest ono bardzo twarde i skóra na nim nieczuła na dotyk. Proszę o informację, czy takie zgrubienie po operacji jest normalne, czy powinnam zgłosić się do lekarza.


Opuchlizna nóg po operacji żylaków

Z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam Na pewno musisz zgłosić się do lekarza. Początki i objawy obejmują niekiedy od razu widoczne żyły, przy czym mogą nie pojawiać się inne oznaki choroby.


Pamiętaj, że początki żylaków to świetny czas na stosowanie odpowiednich maści. Objawy żylaków – ból, opuchlizna, uczucie ciężkich nóg. Dwa tygodnie temu przeszedłem operację usunięcia żylaków z nogi.


Wygląda na to, że noga się goi, ale niepokoi mnie jedna rzecz. W okolicy szwu na udzie, wzdłuż pachwiny, po tym jak opuchlizna z uda zaczęła schodzić, zacząłem coraz mocniej wyczuwać stwardnienie wzdłuż szwu o rozmiarach ok. Obrzęk limfatyczny wywołany zastojem limfy może być spowodowany wadami wrodzonymi lub urazem, na skutek którego uszkodzone zostają naczynia chłonne. W zaawansowanych przypadkach jest tak rozległy i może powodować tyle niebezpiecznych komplikacji, że istnieje uzasadniona konieczność amputacji kończyny.


Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Jestem tygodnie po operacji żylaków nogi prawej,żylaki miałam na całej nodze od pachwiny po same kostki,i prawie lat nie mogłam zdecydować się na operację bo bardzo się bałam,u mnie to sprawka genów,bo tata miał a ciąże i porody tylko nasiliły mój stan,wcześniej byłam już u kilku lekarzy chirurgów,za każdym razem. Obrzęki mają różne przyczyny – hormonalne, zależne od pracy serca, a nawet diety. Przez samych pacjentów bywają określane różnie – jako opuchlizna, puchnięcie, obrzęki ciała.


Opuchlizna nóg po operacji żylaków

Wynikają z gromadzenia się płynów w tkankach poza naczyniami krwionośnymi. Mogą być skutkiem zarówno zmian fizjologicznych. Miałem trzy dni temu operację wycięcia żylaków z kończyny dolnej prawej.


Dlaczego po operacji żylaków nogi nadal bolą? Na kolanie miałem strasznie widoczną dużą żyłę. W chwili obecnej stwierdzam, że nadal jest tam jakieś zgrubienie, mimo iż lekarz podczas zabiegu pokazał mi wyciętą żyłę.


Po zabiegach operacyjnych związanych z usuwaniem żylaków należy przestrzegać kilku prostych zasa które pozwolą uzyskać oczekiwany efekt zabiegu i zapobiegać nawrotom choroby. Warto również pamiętać, że codzienna profilaktyka wspomaga kondycję nóg i pozwoli dłużej cieszyć się ich lekkością. Tak, opuchlizna nóg jest normalna. Mój facet miał podwójne bajpasy i ma spuchnięte nogi.


Mam pytanie: może wiesz jaka jest średnia długość życia po tej operacji? Przyczyną opuchlizny nóg jest nieprawidłowe gromadzenie się płynu w tkankach kończyn dolnych. Obrzęki mogą pojawić się w każdej części kończyny – od stóp aż po udo, ale zwykle lokalizują się wokół kostek oraz w podudziu. Spośród wielu przyczyn spuchniętych nóg do najczęstszych należą: retencja so.


Opuchlizna nóg po operacji żylaków

Koszt całej operacji wyniósł mnie 450zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty