poniedziałek, 24 listopada 2014

Jak bandażować nogę po operacji żylaków

Jak bandażować i pielęgnować nogi po operacji żylaków? Witam, jestem drugą dobę po operacji żylaków prawej nogi (podwiązanie i wycięcie żylaków piszczelowe i przeszywające). W szpitalu dostałam tylko wypis i według zaleceń na wypisie mam bandażować nogę codziennie. Jestem trzy dni po operacji żylaków i nie bardzo wiem, jak bandażować nogę, czy mocno czy nie, czy ściskać w kostce, czy na łydce. Jestem drugą dobę po operacji żylaków prawej nogi (podwiązanie i wycięcie żylaków piszczelowe i przeszywające).


Rozmawiałam też z lekarzem i mam bandażować nogę od stopy aż do pachwiny jeszcze przez dwa dni, później tylko do kolana. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyn dolnych. Czy tak powinnam zrobić? Sposób bandażowania może mieć znaczenie dla zdrowia, dlatego prezentujemy instrukcję bandażowania, jako wsparcia kompresjoterapii.


Metoda kompresjoterapii ze. Lekarze nie mają łatwego przepisywania, aby przepasać nogi przed operacją i po operacji w okresie pooperacyjnym. Dlatego eksperci starają się zapobiegać rozwojowi stanu zagrażającego życiu - chorobie zakrzepowo-zatorowej.


Choroba zakrzepowo-zatorowa - procesu patologicznego, który występuje w wyniku wielokrotnego nakładania się skrzeplinę lub skrzepów krwi (skrzepy) wielkości. Witam , operację żylaków miałem 08. Termoblacja laserowa żyły odpiszczelowej lewej.


Flebektomia żylaków met. Varadyego ) zauważyłem,że od jakiegoś czasu noga mi puchnie w okolicy kostki , czuje dyskomfort i lekki ból(szczypanie) dalsza część nogi ładnie się goi i nie jest opuchnięta. Na codzień chodzę w pończosze uciskowej. Koszt całej operacji wyniósł mnie 450zł.


Moja mama przeszła niedawno operację żylaków, jak na razie ma dosłownie całą fioletową nogę, musi ją sobie bandażem owijać i gazą. Rany po operacji usunięcia żylaków kończyny dolnej należy utrzymywać w czystości i odkażać raz dziennie z użyciem środków antyseptycznych (woda utleniona, octenisept). Należy także codziennie zmieniać opatrunki i bandażować nogę. Najlepiej bandażować stopy rano, bez wstawania z łóżka,kiedy nie są jeszcze spuchnięte. Jeśli w ciągu dnia konieczne będzie zastosowanie bandaża elastycznego, najpierw należy przyjąć poziomą pozycję.


Jak prawidłowo bandażować nogę elastycznym bandażem. Po długich operacji kończyny bandażach, aby zapobiec krwawienie pooperacyjne i zakrzepowych zdarzeń. Puchnięcie łydki po operacji żylaków – odpowiada Lek. Więc pytanie zadawane przez ludzi, którzy są leczeni na tej złożonej choroby, lub aktywnie realizujących zapobieganie patologiom kończyn dolnych.


Po operacji: jak korzystać z elastycznego materiału? Jeśli miałeś operację w leczeniu żylaków, to bandaż jest. Postępowanie i zalecenia po operacji żylaków. To, jak wygląda noga po operacji żylaków, jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia. Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu.


Dzien dobry , dni temu przeszlam zabieg usuniecia zylakow z lewej nogi. Na wizycie kontrolnej u lekarza po 4dniach zalecono bandazowanie tylko do kolana i smarowanie lioton. Miałam znieczulenie w kręgosłup ,operacja ok godz w szpitalu na Ursynowie, bardzo miła i serdeczna obsługa , czyściutko i komfortowo. Wyszłam następnego dnia do domu ,Przez dni czułam się nieżle bez leków przeciwbólowych ,codziennie rano si. Trzeba bandażować nogi, nosić specjalne rajstopy uciskowe o II stopniu ucisku, niezależnie od tego, czy na zewnątrz jest minus 1 czy plus stopni.


Nikt nie chce takiego dyskomfortu. Zaleca się, aby Bint po operacji żylaków nie trwał 2-tygodni. W nocy bandaż jest usuwany, z rzadkim wyjątkiem, kiedy może być zalecany przez całą dobę.


Zwykle nosi się od rana do wieczora. Bandażuj nogi po operacji lepiej leżąc na łóżku, lekko unosząc nogi. Jeśli istnieje tendencja do obrzęku, najlepiej bandażować stopy rano.


Powinieneś wiedzieć: aby bandaże elastyczne po operacji naprawdę działały, powinieneś być w stanie prawidłowo zastosować je do stóp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty