piątek, 31 lipca 2020

Ból po operacji żylaków

Ból po operacji żylaków - jak długo się utrzymuje? Po dłuższym spacerze jest jeszcze większy. Na początku było dobrze, ale od dwóch dni od kolana do pachwiny czuję dość dokuczliwy ból, sprawiający wrażenie obrzmiałego drutu. Jestem dni po operacji żylaków. Otrzymałam zastrzyki przeciwzakrzepowe, żel do smarowania oraz czopki przeciwbólowe.


Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.

Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Uszkodzenie nerwu podczas operacji żylaków łydki – odpowiada Dr n. Od początku noga mnie bolała zwłaszcza w miejscach gdzie żyły były wyciągane. Lekarz uspokoił mnie że do miesięcy po zabiegu mogę odczuwać ból. Po miesiącach ból zelżał a noga bolała owszem ale wcześniej też pobolewała to nie zwracałam na to uwagi.


Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Aż procent wszystkich operacji wykonuje się z powodu nawrotowych żylaków. Nawrót żylaków zależy głównie od postępu choroby — operacja nie zawsze leczy patologię, a często tylko jej konsekwencje. Nawrotowi sprzyjają czynniki genetyczne i styl życia.


Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej operację żylaków konczyny dolnej prawej , w tej chwili jest dni po operacji.

Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym. Najczęstszą przyczyną jest naturalny postęp choroby. Należy pamiętać, że w ciągu kilku lat może dojść do nawrotu żylaków nawet po doskonale zaplanowanej i wykonanej operacji. Co mogę w tej kwestii napisać jeszcze od Siebie? Boli jądro po operacji żylaków powrózka nasiennego.


A lewe jądro mam większe? Typowo po zabiegu usunięcia żylaków powrózka nasiennego występuje obrzęk jądra. Może utrzymywać się do kilku tygodniu. Tak samo z bólami, które powoli powinny ustepować.


Postępowanie i zalecenia po operacji żylaków. To, jak wygląda noga po operacji żylaków, jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia. Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu.


Efekty operacji usunięcia żylaków kończyn dolnych. Operacji usunięcia żylaków kończyny dolnej daje świetny efekt kosmetyczny i przynosi ulgę, związaną z ustąpieniem wszelkich dolegliwości, wynikającymi z obecności żylaków (ból, uczucie ciężkości nóg, mrowienie, drętwienie nóg itp.). Rok temu mialam zabieg metoda laserowa (ElVT)na zylaka. Minol rok a ja czuje dalej bol nogi! Pali i piecze mnie noga w tych miejscach gdzie byly zylaki.


Czy to normalne, że dni po zabiebu laserowego usuwania żylaków noga ciągle boli tak, że aż trudno jest spać? Operację żylaków kończyn dolnych, zależnie od jej rozległości, można wykonać w znieczuleniu miejscowym, przewodowym (dolędźwiowym) lub rzadziej w ogólnym.

Znieczulenie ogólne jest bardziej komfortowe, gdyż znosi nie tylko ból, ale i świadomość, jest jednak bardziej obciążające dla chorego. U osób z niepowikłanymi żylakami, nie planujących operacji, wykonywanie tego badania nie jest konieczne. USG może być natomiast pomocne w wykryciu wczesnej fazy żylaków, gdy nie są one jeszcze widoczne, a pojawiają się obrzęki nóg. Aby nie dopuścić do konieczności leczenia operacyjnego zakrzepicy żył głębokich i owrzodzenia podudzi, działania należy wdrożyć już przy pierwszych objawach żylaków kończyn dolnych. Pajączki na nogach, ból nóg od kolan w dół czy spuchnięte k. Witam jestem dni po operacji żylaków lewej nogi.


Miałam znieczulenie w kręgosłup ,operacja ok godz w szpitalu na Ursynowie, bardzo miła i serdeczna obsługa , czyściutko i komfortowo. Wyszłam następnego dnia do domu ,Przez dni czułam się nieżle bez leków przeciwbólowych ,codziennie rano si. Ilość cięć zależy od wielkości żylaków i ich umiejscowienia.


Niestety, nawet po najlepiej wykonanej operacji u około procent operowanych pojawiają się nawroty. Ich przyczyną jest pojawienie się niedomykalności zastawek w żyłach, które w czasie operacji były jeszcze zdrowe. Ból kilka dni po operacji nie jest czymś nadzwyczajnym, można brać ogólnodostępne leki przeciwbólowe, powinny pomóc, powinna Pani być w umiarkowanym ruchu. Jeżeli natomiast noga spuchnie, będzie gorąca, ból będzie znaczny, to sugeruję udać się do chirurga operującego.


Pozdrawiam, Bartosz Pułtorak Medicus-estetic. Witam, minęło dni od operacji usunięcia żylaków ( w tym żyły odpiszczelowej ) jutro idę na zdjęcie szwów. Jak się czujecie kilka tygodni, miesięcy po takiej operacji?


Czy ból nogi, uczucie rozpierania, ciężkości znika całkowicie, czy po prostu czuje się ulgę jakby nogi były znowu zdrowe jak wcześniej? Ból żylaków powrózka nasiennego może mieć również charakter “pociągania” za mosznę. Innym powikłaniem jest obrzęk jądra po operacji żylaków. Co ciekawe jeżeli chcemy zlikwidować obustronne żylaki powrózka nasiennego, zwykle wystarczy tylko zabieg na lewą stronę, której żyła jest najczęstszą przyczyną żylaków. I czy to normalne że wyczuwam czasem ból w przedbrzuchu, tak jakbym czuł tego żylaka?


Znieczulenie tumescencyjne zmniejsza ból do tego stopnia, że pacjent z żylakami nie odczuwa uszkodzeń spowodowanych przez laser, a nerwy w okolicach podudzia i nerwy w pobliżu żył podskórnych mogą zostać uszkodzone. W tym przypadku odzysk pacjenta jest skomplikowany, a po operacji można oczekiwać nawrotu żylaków. Ból Po Operacji Żylaków - informacje, zdjęcia, materiały video. Operacja żylaków - usunięcie (całościowe lub częściowe) chorych żył polega na przeprowadzeniu operacji żylaków (inaczej stripping).


Sposób ten stosuje się przede wszystkim w zaawansowanych stadiach choroby oraz przypadku niewydolności zastawek żylnych. Udało mi się trafić na preparat, który zacząłem stosować i zadiałało. Najpierw zniknęły objawy, potem struktury żylaków. Pewnie na jakieś poważne stadium choroby nie pomoże, ale nie wszyscy mają żylaki wymagajace od razu operacji i jest czas na leczenie za pomocą maści.


Nie wiem czy i wam pomoże, ale dlaczego miałoby nie. Dzień dobry chciałabym zapytać o to czy po operacji przepukliny pachwinowej którą miałam wykonaną wczoraj wrota 5mm z użyciem siatki mogą mnie boleć mięśnie brzucha po operowanej stronie ? Bolą przy poruszaniu się jak leżę czy siedzę jest w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty